Temat: netflix- pomocy błąd płatności

Błąd płatności – identyfikator ..... 

"Witaj,

Z przykrością informujemy, że ostatnia próba pobrania opłaty za Twoją subskrypcję Netflix zakończyła się niepowodzeniem, co spowodowało zawieszenie Twojego konta.

Aby kontynuować korzystanie z naszej bogatej oferty filmów, seriali i programów, prosimy o jak najszybszą aktualizację danych płatności.

Masz na to 48 godzin, po upływie których konto może zostać zablokowane na stałe.

Zachęcamy do skorzystania z bezpiecznych form płatności dostępnych w Twoim panelu użytkownika."

Przyszedł mi już 2 mail taki. Czy to jest ok? Czy doszukuje się tu czegoś złego?  Chcą żebym podała nr karty płatniczej.  Ja jej nie podpinam nigdzie. Paypall mi opłaca z automatu (tam nie mam zaległości).

Ktoś podopowie? 

Info ze strony Netfkixa:

Jak ustalić, czy dany e‑mail lub SMS został faktycznie wysłany z serwisu Netflix?

  • Nigdy nie prosimy o podanie danych osobowych przez e‑mail ani SMS. Dotyczy to następujących informacji:

    • numery kart kredytowych i debetowych,
    • dane rachunku bankowego,
    • hasła do sewisu Netflix.

Raczej jakieś oszustwo. Opcji jest kilka.

1. Logujesz się na swoje konto, sprawdzasz w ustawieniach/wiadomosciach (nie wiem co tam jest dokładnie). Jeśli byłaby to prawda, to na pewno na koncie będzie jakieś info na ten temat.

2. Napisz do Netflixa w tej sprawie. Że otrzymałaś takiego maila, ale nie wiesz czy jest prawdziwy

3. Z jakiego adresu wiadomość? Może tu od razu będzie widać. Scam najczęsciej przychodzi z jakichś adresów typu 48329ihdjeks@kdfldkad.gmail.com -  w sensie widac ze to nieprofesjonalne adresy firmowe.

Pasek wagi

Słusznie się doszukujesz. Poczytaj sobie 

https://www.komputerswiat.pl/a...

Netflix nigdy nie blokuje konta na stałe. A nawet gdyby- przecież możesz założyć nowe

dzięki dziewczyny. Nazwa maila nie budzila żadnych wątpliwości ale jego treść już tak. Raz walczylam z wlamaniem na konto, ale poszło szybko :)

Ja dostaję sporo takiego scamu, ale o ile nie mam żadnego powiązania z tymi paczkami/kontami/czymkolwiek (bo nie mam/nie zamawiałam nic itp.), to zlewam. Gorzej jak się ma :P Np ostatnio miałam zamówioną paczkę i wiedziałam że przyjedzie fedexem i dostałam akurat maila niby z fedexu właśnie że coś nie tak i coś podać. Najpierw myślałam że to prawda, ale zaraz doczytałam i wydało mi się to dziwne. Natomiast no gdzieś tam przeszło mi przez myśl że to nie fake. Jakbym nic nie zamawiała to bym od razu wiedziała że fake :P Dobrze że byłaś czujna. Zawsze można napisać/zadzwonić do danej firmy i zapytać. Z "Taurona" też mi kiedyś przyszedł sms że mam niedopłatę i tu możesz opłacić. Po zalogowaniu się na konto wszystko ok, saldo 0. Dziady kombinują jak mogą. Mąż mi nawet pokazał jak sprawdzić adres nadawcy bo np u mnie na pierwszy rzut oka w nadawcy pokazuje się jakiś wyglądający na prawdziwy a jak się wejdzie głębiej, to się okazuje, że to jakiś właśnie  djiolahf43q74893. Wysyłają randomowo i jak akurat ktoś coś ma, to się może dać złapać. Ja bym np olała Twoją wiadomość, bo nie mam Netflixa. Jakbym miała, to inna kwestia.

Pasek wagi

Jak nie jest się pewnym, to lepiej zadzwonić/napisać maila do źródła. Do mnie ostatnio dzwonił przedstawiciel banku (o dziwo bez wschodniego akcentu), ale miałam wątpliwości, więc zalogowałam się do aplikacji i wypytałam na czacie czy ktoś taki u nich pracuje. Podałam jego imię, nazwisko i nr telefonu, z jakiego dzwonił. Okazało się, że to legitny przedstawiciel, ale warto być czujnym.

Pasek wagi

szukalam szybkiego kontaktu do netflix. Ale brak informacji i jakiegokolwiek nr. Zawsze dzwonie w podobnych sytuacjach, ale jak nie ma nr bezpośrednio to zaczyna się problem gdzie szukać. 

Ja zamówiłam raz inpostem do paczkomatu, a dostawa kurierem dpd. Nie przyjelam przesyłki, bo nic nie zamawiam kurierem, ale potem ogarnełam (po gabarytach) że to jednak moze byc do mnie. Dzwoniłam do kuriera, wrócił po kilku godzinach jak tylko był blisko. Bardzo podziękowałam, za fatyge.