Tytuł wpisu w pamiętniku odchudzania:
zakupy ze sweetdeala-oszustka fryzjerka. Wściekła!


Słuchajcie, postanowiłam opisać pewną historię, bo do tej pory trzyma mnie wścieklizna. Chyba muszę się wygadać. Słuchajcie: Koleżanka jak ogromną fanką sweetdeali, grouponów itd. W ramach prezentu mikołajkowego+choinkowego kupiła mi kupon na fryzjera. W ofercie było farbowanie i strzyżenie z modelowaniem. Jako że mam długie i gęste włosy dokładnie wczytałam się w ofertę przedstawioną na internecie ale wszystko się zgadzało. Szłam jak na ścięcie, bo nie lubię chodzić do nieznajomych fryzjerek ale w końcu podciąć końcówki i pofarbować na jeden kolor to każdy głupek potrafi. Na miejscu spotkałam fryzjerkę z szopą tlenionych, natapirowanych włosów nie pierwszej świeżości. Poczułam przypływ paniki. Byłam umówiona na 11, na 13tą ważne spotkanie z profesorem w sprawie doktoratu. Panna zawołała mnie o 11:20 na fotel bo wcześniej gadała z koleżanką przez telefon. Dodam, że była mało ogarnięta (tak wywnioskowałam z rozmowy. Panna wyglądała na 27-30, a piszczała jak nastolatka opowiadając głośno o chłopakach z dyskoteki. 
O 11:20 zawołała mnie, tzn powiedziałą "weź no usiądź tutaj, przez lustrem". Jakbyśmy były na ty. 
Miałam ochotę uciekać ale poprzednią dziewczynę fajnie pofarbowała i obcieła. Jak rozpuściłam włosy to powiedziała że usługi nie wykona. Resztę rozmowy napisze Wam w formie dialogu:
'Ona-No bo na stronie internetowej było że musi pani miec 2 kupony po 50 zł jeden za takie dlugie włosy.
Ja: takiej informacji na pewno nie było, sprawdzałam dwa razy. 
O: Hmmm to ja nie wiem...
J:To jest strasznie nieprofesjonalne.
O: Proszę mi nie ubliżać!!!! Pani jest chamska!!!
J: Przecież musi pani wiedzieć co pani publikuje w internecie i podpisuje własnym nazwiskiem. Nie dość że musiałam czekać przez pani rozmowę z koleżanką, to jeszcze zmarnowała pani mój czas. 
O:Dobra, niech pani siada, chociaz przez panią będę stratna. Pózniej będzie pani chodzić na mieście i opowiadać o mnie kłamstwa. 
J: Nie dziekuję. Prześle pani numer konta, poprosze o zwrot pieniędzy. 
O:Dobra, niech będzie. 

Wrrrrrr Czekam od czwartku, dam jej równe dwa tygodnie a pozniej wysle jej wezwanie przedsadowe do wpłaty. Normalnie brak słów
  • DorkaFlorencja

    DorkaFlorencja

    17 grudnia 2012, 20:57

    OMG, dobrze ze nie dalas sie dotknac, nie chce nikomu ublizac ale niestety jest to dosyc czesty obrazek w salonacg fryzjerskich, oczywiscie znam sporo fryzjerow bardzo inteligentnych i profesjonalnych, jednak...

  • Evcia1312

    Evcia1312

    17 grudnia 2012, 13:24

    HEH,BEZCZELNA

  • monka252

    monka252

    17 grudnia 2012, 09:36

    O jaaa!! No to nieźle! ;|

  • aeroplane

    aeroplane

    16 grudnia 2012, 23:18

    dobrze, ze ucieklas, bo mogla Ci cuda z wlosow porobic... ale chamstwo i brak profesjonalizmu, szok!

  • spaula

    spaula

    16 grudnia 2012, 22:45

    Dobrze że jej uciekłaś , jeszcze zrobiła by Ci sieczkę na głowie ! :O

  • limonka80

    limonka80

    16 grudnia 2012, 21:22

    Kurwa mać .Tragedia :(

  • mrscharlottee

    mrscharlottee

    16 grudnia 2012, 21:01

    porażka !!! już wiele słyszałam historii na temat tych kuponów z groupona, szkoda, że więcej tych złych ;/